نمایه نویسندگان

آ

  • آهنچیان، نرگس تجارب زیسته‌ معلمان از نحوه‌ اجرای طرح‌های درس ‌پژوهی و اقدام پژوهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1400]

ا

  • ابراهیمی، سید عباس شناسایی ابعاد و مولفه های جذب ، نگهداشت و توانمند سازی در نظام تربیت معلم کشور با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 61-80]
  • اطهری، زینب السادات اولویت‌بندی گرایش‌ معلمان ابتدایی شهر اصفهان به ایدئولوژی‌های برنامه‌درسی [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 66-92]
  • افلاکی فرد، حسین نقش واسطه ای مهارت های اجتماعی در رابطه بین ذهن آگاهی و پرخاشگری دانش آموزان پسر متوسطه دوم ناحیه دو شهر شیراز [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 25-42]
  • اللهی، ذبیح الله تأثیر طرح آموزش ضمن‌خدمت خودخوان بر عملکرد اخلاقی معلمان مقطع ابتدائی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 99-128]

ب

  • بازگیر، تهمینه تاثیر فعالیت‌های دست ورزی بر یادگیری مهارت‌های هندسه (محیط و مساحت) دانش آموزان پسر [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 23-46]
  • باویه سلطانزاده، سحر تدوین الگوی افزایش انگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 137-162]
  • بشیرنژاد دستجردی، حبیبه ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آموزش مجازی مبتنی بر شبکه شاد در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • بنی اسد، شهین تجارب زیسته‌ معلمان از نحوه‌ اجرای طرح‌های درس ‌پژوهی و اقدام پژوهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1400]

پ

  • پازوکی، لادن چالش‌های دانش‌آموزان با مفاهیم شکلی در هندسه [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 47-65]
  • پاشایی، محمدرضا تحلیلی بر وضعیت حقوق شهروندی در بین دانشجومعلمان(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان استان تهران) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 115-135]

ت

  • تقی زاده، هدایت الله تحلیلی بر وضعیت حقوق شهروندی در بین دانشجومعلمان(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان استان تهران) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 115-135]

ج

  • جعفری کمانگر، فاطمه مقایسه‌ی تأثیر آموزش به روش سنّتی با استقرایی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه‌ی دهم در درس دستور زبان فارسی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 127-160]

ح

  • حبیبی، ملوک تاثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر خطاهای دانش‌آموزان طبق مدل خطای هودز نولتینگ در مبحث تابع برای دانش‌آموزان یازدهم ریاضی شهر کرج [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 43-60]
  • حجازی، اسد آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان استان تهران در دوران کرونا و پسا کرونا؛ فرصت ها و تهدیدها [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • حسین قلی زاده، رضوان تجارب زیسته‌ معلمان از نحوه‌ اجرای طرح‌های درس ‌پژوهی و اقدام پژوهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1400]

د

  • دارابی، مجید واکاوی مؤلفه های مهم برای تدریس با کیفیت در دانشگاه‌ها [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • دربندی، مهتاب ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آموزش مجازی مبتنی بر شبکه شاد در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • دهقان منشادی، منصور تدوین الگوی افزایش انگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 137-162]

ر

  • رجبیان ده زیره، مریم تأثیر طرح آموزش ضمن‌خدمت خودخوان بر عملکرد اخلاقی معلمان مقطع ابتدائی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 99-128]
  • رجبیان ده زیره، مریم ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آموزش مجازی مبتنی بر شبکه شاد در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • رزاقی، محمد بررسی نقش تعاملی پاسخگویی و حمایت ادراک شده سازمانی در عملکرد و استرس شغلی معلمان [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 1-22]
  • رودینی، عزیزالله تأثیر طرح آموزش ضمن‌خدمت خودخوان بر عملکرد اخلاقی معلمان مقطع ابتدائی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 99-128]

ز

  • زارعی، عظیم اله شناسایی ابعاد و مولفه های جذب ، نگهداشت و توانمند سازی در نظام تربیت معلم کشور با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 61-80]

س

  • سپاه منصور، مژگان تدوین مدل علی عملکرد تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان پایه نهم [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 1-24]

ص

  • صالحی، منیره مقایسه خودکارآمدی، تعهد حرفه ای و انگیزش نومعلمان با توجه به شیوه جذب (دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و مهارت آموزان ماده 28) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 93-114]
  • صحرایی سرمزده، فاطمه مقایسه خودکارآمدی، تعهد حرفه ای و انگیزش نومعلمان با توجه به شیوه جذب (دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و مهارت آموزان ماده 28) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 93-114]
  • صفری،، محمود تحلیلی بر وضعیت حقوق شهروندی در بین دانشجومعلمان(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان استان تهران) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 115-135]

ع

  • عالمیان، وحید تاثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر خطاهای دانش‌آموزان طبق مدل خطای هودز نولتینگ در مبحث تابع برای دانش‌آموزان یازدهم ریاضی شهر کرج [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 43-60]
  • عبدالحسینی، فرشته تاثیر فعالیت‌های دست ورزی بر یادگیری مهارت‌های هندسه (محیط و مساحت) دانش آموزان پسر [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 23-46]

غ

  • غریبی، فرزانه ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آموزش مجازی مبتنی بر شبکه شاد در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]

ف

  • فردوسی، سیده زهرا تدوین مدل علی عملکرد تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان پایه نهم [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 1-24]
  • فیروزجایی، ستاره مقایسه‌ی تأثیر آموزش به روش سنّتی با استقرایی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه‌ی دهم در درس دستور زبان فارسی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 127-160]
  • فیضی، فرخ بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش یادگیری سیار در بین دانش آموزان و معلمان (یک مرور مفهومی) [دوره 7، شماره 12، 1400]

ق

  • قاسم زاده، ابوالفضل بررسی نقش تعاملی پاسخگویی و حمایت ادراک شده سازمانی در عملکرد و استرس شغلی معلمان [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 1-22]
  • قربانیان، حسین شناسایی ابعاد و مولفه های جذب ، نگهداشت و توانمند سازی در نظام تربیت معلم کشور با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 61-80]
  • قلعه نوی، محمد نقش واسطه ای مهارت های اجتماعی در رابطه بین ذهن آگاهی و پرخاشگری دانش آموزان پسر متوسطه دوم ناحیه دو شهر شیراز [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 25-42]
  • قنبری پناه، افسانه تدوین مدل علی عملکرد تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان پایه نهم [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 1-24]

ک

  • کریمی، راضیه اولویت‌بندی گرایش‌ معلمان ابتدایی شهر اصفهان به ایدئولوژی‌های برنامه‌درسی [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 66-92]
  • کلباسی، افسانه اولویت‌بندی گرایش‌ معلمان ابتدایی شهر اصفهان به ایدئولوژی‌های برنامه‌درسی [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 66-92]

گ

  • گلمکانی، ملیحه تجارب زیسته‌ معلمان از نحوه‌ اجرای طرح‌های درس ‌پژوهی و اقدام پژوهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1400]

م

  • محمدی، محمود, تاثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر خطاهای دانش‌آموزان طبق مدل خطای هودز نولتینگ در مبحث تابع برای دانش‌آموزان یازدهم ریاضی شهر کرج [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 43-60]
  • مرآتی، علیرضا اثر بخشی آموزش مدل پیوند با مدرسه بر رضایت تحصیلی، خوش‌بینی آموزشی، بهزیستی روان‌شناختی و هیجان‌های پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]

ن

  • نبوی، سید صادق نیازسنجی دوره‌های آموزش خانواده برای اولیای دانش آموزان دوره متوسطه در زمینه مسایل تربیتی فرزندان [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • نظری، خسرو بررسی موانع و راهبردهای بین المللی سازی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 12، 1400]

و

  • واحدی، مهدی بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش یادگیری سیار در بین دانش آموزان و معلمان (یک مرور مفهومی) [دوره 7، شماره 12، 1400]

ه

  • همتی، حمیده تدوین الگوی افزایش انگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 137-162]

ی

  • یافتیان، نرگس چالش‌های دانش‌آموزان با مفاهیم شکلی در هندسه [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 47-65]